File permissions below 600 (left with 033) in the “htdocs” folder

epiz_27495366 / depoisdob.ga

translated by the moderator
Error message: “Error! - error during FTp change directory, permission denied at: “/ htdocs”. ”

As you can see, I changed the permission settings down to 600, which prevents me from continuing to make changes to my site.

When that happened, I still didn’t quite understand the file management system, so I apologize for the blunder.

But anyway. Is it possible to recover the permissions to continue building my website?

Mensagem de erro: “Error! - erro during FTp change directory, permission denied at: “/htdocs”.”
Como já é possível perceber, eu alterei as configurações de permissão para baixo de 600, o que impede que eu continue fazendo alterações no meu site.

Quando isso aconteceu eu ainda não havia compreendido muito bem o sistema de gerenciamento de arquivos, então peço desculpas pelo erro grosseiro.

Mas enfim. É possível recuperar as permissões para continuar a construção do meu site?

I’m sorry, but no.

1 Like

Entendi, obrigado pela atenção.

Nesse caso, é possível eu excluir essa conta e criar outra utilizando o mesmo domínio?

Yes, you can do that.

2 Likes

Thanks so much!

2 Likes

This topic was automatically closed 15 days after the last reply. New replies are no longer allowed.