The site does not open

Dentro das configurações do site, quando clico no adm e aparece a seguinte mensagem ( Não foi possível estabelecer uma conexão segura com este site www.viverdehomeoffice.epizy.com). Como posso resolver? Grata

Hi and welcome to this forum! First, please note that this is an English community forum, and so you must speak in English, or at least provide a machine translation. Since you didn’t do both, I translated it for you:

Second, please don’t post duplicate topics about the same issue (violation of the Community Guidelines). After that, let’s skip to the actual message.

For me your website works fine, and same goes for the wp-admin. If you still have problems make sure the website URL is set to HTTP; if not set follow this article, even though this explains how to fix Cloudflare Flexible SSL, but this applies to the ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR too.

4 Likes

I don’t know why, but your website works fine for me. It is not very fast, probably because my country is Sri Lanka(it is close to India).

Bom dia, quero fazer edições no meu site mas não consigo porque na area de administração continua abrindo a mensagem ( Não foi possível estabelecer uma conexão segura com este site).
Já havia verificado anteriormente a anotação da URL, e está como HTTPS://

Perdão pela duplicidade na mensagem anterior, na verdade não estava compreendendo como encaminhar a mensagem no forum.

Pode me auxiliar . Grata

Olá , agora entendi desculpa, é para colocar HTTP sem o S.
Segui o passo a passo, na área de clientes quando vou conectar a base de dados do wordpress aparece a seguinte mensagem:-
Esta página não está funcionando Redirecionamento em excesso por 185.27.134.10

Boa tarde, gratidão ao pessoal do suporte, insisti em fazer o passo passo e deu tudo certo esta resolvido o meu problema. Forte abraço

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.